HGK
HGK
ArrowDown_Orange
gb_logo%20(1)
Golfsimulatoren ÅPEN ! ( Golfbox ) Etter Påske åpner vi golfbanen. Dato ?

Starttidsbestilling

Bookingregler:
  • Starttid kan bookes i golfbox opptil 14 dager før spilledag for medlemmer og 10 dager for gjester fra 15 April. Før 15 April er det 14 dager for både medlemmer og gjester.Starttider frigjøres Kl 10.00 – 14 dager før.
  • Starttid skal bekreftes minimum 5 minutter før runden. Dette kan gjøres på touchskjerm i klubbhuset, i resepsjon eller på golfbox app.

Dersom starttid ikke bekreftes vil det automatisk tildeles en NO SHOW.
  • Greenfee skal betales i resepsjon, eller ved forhåndsbetaling via golfbox dersom det kreves. Dersom du som medlem har med gjester som skal betale medlemsgjest greenfee må du være med inn i resepsjon med gjestene når de betaler for at de skal oppnå rabatt eller forhåndsbetale for de ved booking.

Annen relevant info for booking:
  • Maks antall bookinger fremover i tid man kan ha er 6
  • Det er lagt inn kontroll av overbooking som betyr at samme spiller ikke kan booke starttid på 2 baner i samme tidsperiode
  • Når du klikker på en starttid låses denne i 90 sekunder for andre. Det betyr også at dersom du skal booke starttid og ser en «lås» på en tid betyr det at en person er inne og ser på starttiden. Den åpnes da innen 90 sekunder.
  • Man kan ikke legge inn spillere uten golf ID.
  • Bekreftelse på APP kan gjøres i en radius på 2 KM fra klubbhuset

I tråd med de siste erfaringer ang NO SHOW har vi lagt til følgende regler for NO SHOW som gjelder alle klubbmedlemmer
  1. Ved 3 NO SHOW registreringer sendes det en advarsel til medlemmet hvor det opplyses om de registrerte hendelsene og en oppfordring til å gjennomgå bookingregler.
  2. Dersom et medlem får ytterligere 2 NO SHOW, dvs at man har 5 eller flere stenges bookingrettighetene i 14 dager.
  3. Dersom et medlem får ytterligere NO SHOW utover de 5 ovennevnte vil personen bli rapportert inn til klubbstyret som fatter videre vedtak i saken.

Vi har ikke som mål å utestenge eller straffe noen, vi har som mål at flest mulig skal få spilt golf på vårt flotte anlegg. Dersom man er kapabel til å booke en starttid, er man også ansvarlig for å avbestille dersom man ikke skal bruke starttidene.
Greenfee
Veibeskrivelse